onsdag 20 oktober 2010

Prickar

I dag har jag ledig dag och kände att jag ville sy,  jag köpte ett svart babycord ( tunn Manchester med smala spår)  med vita prickar från stoff och stil när nya katalogen kom ut i höstas.


Jag hade i huvudet hela tiden att jag ville ha denna vanliga modell för jag bara älskar den, den är så skön på och jag har ju mina klänningar mest på jobbet med alla barn.

Jag ville sy på röda detaljer för det är så snyggt till svart men jag har ju mest lila ceris rosa så då är det ju dumt att ha rött på klänningen, och fickor får man inte hoppa över för det är skönt och snyggt.

Vi hade fritt skapande i måndags på miniorena, då fick jag denna av Elsa 8 år det är min tjej det, vi är liksom tajta = )
Jag tyckte fjärilen var så söt så då gjorde jag en lika dan en prinsess fjärils kompis. ( ser ni att hon har rosa krona)

3 kommentarer:

  1. Hej nu hittade jag hit. Vilken fin klänning :)... som du bara "slängde" ihop på en dag? Jättesnygg.

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Tjusig klänning. En så'n skulle jag också vilja ha./Syrran

    SvaraRadera