söndag 3 oktober 2010

Skön söndag

Efter att sovit till tio så åt jag en god frukost bestående av hårt bröd och präst ost med mkt The med honung,  alltså det jag alltid äter varje morgon
= ).


Sen lekte jag konstnär, jag skulle så gärna vilja kunna måla, detta är min tolkning av livet som bara rullar på och miljöförstöring.


På eftermiddagen var jag bjuden på fika hos fina människor som har bloggen Börje frid om ni tittar i min blogglista.

Sen har jag tänt min första brasa nu i kväll det kändes ombonat och skönt.   

Jag har en älskad pinnsoffa ute i lusthuset jag hittade en lika dan på blocket i dag det var lustigt, men min är inte i lika fint skick.

(Nu har jag försökt lägga in bilder på bloggen hela kvällen men det går inte så jag ger upp.)

1 kommentar:

  1. Grattis till en skön söndag! Det behöver man om man jobbar hela veckan. Synd att bilderna inte kunde komma med. Har också haft en hel del strul med blogger ikväll men lyckades till slut. Puh.

    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera