lördag 2 oktober 2010

Vernissage

I dag har jag varit på stan med min kompis, skönt för oss som bor och jobbar på landet att få komma dit i bland så man inte får lappsjuka.

Först var vi på vernissage Eva Jacobsson akryl på duk och Monika Johansson textil collage.




Monika i egen högperson den långhåriga och min kompis som har ljusjacka (dom är kompisar)



Här har vi Eva  ( som står med ryggen imot) som har målat tavlorna med sin tösa bit.
Denna tavla förälskade jag mej i, och den ska flytta hem till mej efter utställningen.



 
I dag är det Storken i Uppsala ( student orkesterfestival),  den har jag varit med och festat till när jag var ung.


 Efter allt detta så gick vi till Storken vårat mysiga fik i Uppsala vid busstorget, lite kuriosa det var min kompis med vän som startade detta fik för ca 20 år sedan och det finns kvar än i dag med samma stuk på inredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar