lördag 23 oktober 2010

Otroligt besviken

Jag är prenumerant på Drömhem och trädgård.

I går kom den med stor Jul special.

34 söta tips för granen
246 fantastiska ideer
Du får julens roligaste pysselbok, 8 sidor pysselbok.

Ja med detta på framsidan kastar man sig över denna fantastiska tidning

När kommer allt dom har lovat.



Ja men jag har ju den fantastiska pusselboken att se framemot.









Och detta var den fantastiska 8 sidor pysselbok.

Fy farao vad dåligt.

Denna tidning har jag läst igenom och undrar bara , ingen av dom 246 fantastiska ideerna har fastnat i mitt huvud jag känner mej helt tom och tycker att hela tidningen var så värdelös.

Och  här med kan jag medela att nu så ska jag inte prenumerera mer på denna tidning.

Jag har flera vintrar i rad tänkt att jag skulle vilja ha ett par mamelucker när jag har kjol eller klänning det hade alltid min mamma när jag var barn så sackt och gjort så då blev det ett par gjorda i dag.

Jag sydde dom i microfleec med bred resår i midjan och med liten virkad kant på benet, skratta inte åt min virkning ni vet väl att jag inte kan virka = ).

4 kommentarer:

  1. Jag övertar den gärna. Utan några förväntningar! Säger syster

    SvaraRadera
  2. Det du visar från tidningen ser verkligen inte lockande ut. Jag tror att de underskattar läsarna!
    Mamelucker skulle jag behöva vid kylslagna promenader med hunden. Hur är det, är microfleece värmande eller är ull eller siden bättre? Virka kan jag men inte sy. Vi kanske skulle slå oss ihop:)
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  3. Jag brukar alltid köpa det där julnumret för att få lite härlig julinspiration, men nu vet jag ju inte...

    SvaraRadera
  4. Först vill jag tacka så mycket för vinsten. I min glädjeyra glömde jag både det och att skicka adressen.
    Men vilka fina mamelucker!! Du är ju så smart. Jag hade ett par stickiga otäcka när jag var liten, men ett par gosiga i fleece är ju perfekt. Och du, du kan virka. Beviset sitter på byxorna. =)
    Om tidningen kan jag bara säga, suck. Visst blir man superbesviken. Och just sådana tidningar är ju inte direkt billiga heller.
    Ha det gott i höstrusket!
    /Anna

    SvaraRadera