torsdag 14 oktober 2010

TÄVLING

I dag fyller min blogg 1 år och jag ska ha min första tävling.

Jag tycker att det är värt att fira för sedan jag började blogga så har jag fått  många nya bekantskaper och jag vill att ni ska veta att ni betyder väldigt mkt för mej.

Så för att vara med i tävlingen behöver ni bara skriva ett inlägg till detta inlägg,
och för er som inte har en egen blogg så gå in på kommentera som  och skrolla ner till sista punkten där det står anonymt så kan ni sedan skicka erat inlägg.

Ni kan vinna ett halsband designat av mej själv, ni får välja ett av dessa tre.

Svart halsband i halvädelsten och glas med katt hänge och kattlås.


Ett  halsband i (kall rödfärg) halvädelsten med snurrig detalj på sidan.

Och slutligen att halsband i hematit och glas med ett litet hjärta på sidan (grått och lite rött).

Jag har ett förflutet som halsbands makare och tänkte att det kunde vara en bra vinst för även om man inte gillar dessa färger själv så kan man ju ge bort halsbandet i julklapp till någon.

Tävlingen pågår till och med nästa torsdag, så på fredag i nästa vecka får ni hålla uppsikt efter om ni har vunnit så ni kan skicka eran adress till mej.

10 kommentarer:

  1. Klart att jag vill vara med o tävla!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina! Klart att jag skulle vilja vinna ett utav dem, helst det svarta med katten.
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Typiskt! Jag råkade kommentera med raggmunkens inloggning. Han behöver inget halsband, men jag vinner gärna ett som sagt var.
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Jag vill jättegärna vara med i din utlottning! Jag tyckte precis att det röda sa att det ville till mig. =D

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag vill också vara med i halsbandtävlingen. Kan man muta domar'n?
    Syster

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga halsband jag är gärna med i utlottningen

    Lena

    SvaraRadera
  7. Åh jag vill jättegärna vara med på din utlottning. Vilka fina halsband, helt underbara. Jag ska göra ett inlägg på min blogg om din tävling ha det gott / margareta

    SvaraRadera
  8. Jag vill väldigt gärna vara med i din tävling också, halsbanden är jättefina :)

    SvaraRadera
  9. Jag vill också jätte gärna vara med. Det svarta med katten skulle jag gärna välja om jag har nån tur. Kram

    SvaraRadera
  10. Oh, grattis till ett-årsjubileet och så spännande med utlottning!
    Det där röda var verkligen superstiligt och väldigt mycket jag, med snurr och allt, så det skulle jag gärna vilja vinna! :-)

    SvaraRadera