lördag 3 juli 2010

Varm och skönt

Just nu är jag lite saktfärdig, det går inte så fort i värmen ca 30 grader.

Vi ska in till stan nu på eftermiddagen och titta på fotboll på nåt ute ställe och jag vet inte vad jag ska sätta på mej, här hemma går jag mest nästan naken så tanken att åka iväg och sitta bland folk känns inte så lockande.

Jag har börjat projekt fönstermålning det gör jag varje sommar, tar man ett varje år så blir det inte så jobbigt.

Idag kom jag på att jag hade ett cafebords underrede,  så då blev det att gjuta i ett stort plastfat.

Varje gång jag gjuter något så blir det en slatt  över så nu börjar det bli några stycken, jag har tänkt att man kan ha block ljus i vissa och dom med större hål i har jag tänkt sätta taklök i.

Nej nu är det bäst jag gör en red i garderoben.

1 kommentar:

  1. Otroligt mycket fint du har gjutit i betong..pekar neråt..
    Bordskivan blev ju kanon:)
    Tack för ditt avtryck hos mig.
    Kram Tesa

    SvaraRadera