måndag 19 juli 2010

Vanlig dag

En sista betong titt sen är det slut på det för denna sommar, mannen har tagit undan betong blandaren.
Jag göt dessa två fågelbad när jag göt dom sista plattorna, jag har lagt i porslinsskärvor det blir inte så super snyggt runt porslins kanterna men man kan inte få allt.

I dag har jag tagit rätt på torkad kattmynta jag fick två stora killar upp på bordet me det samma och dom blev alldeles stolliga.

Ozzy gick helt i däck.

Nu när dottern är hemma igen så är jag utan bil konstig,  jag får nog ta och fundera på det där lite.

Jag klarade inte av att vara sysslolös så jag tog och slipade av våran ena balkong dörr i går kväll så när solen går runt hörnet så ska jag ut och måla, inget är roligare än att se hur fint det blir när man får det nymålat.

2 kommentarer:

  1. Hej har tittat igenom din blogg och tyckte mycket om den hit tittar jag igen//Britt

    SvaraRadera
  2. Lycka till med målningen, fint blir det. Själv har jag varit på loppisresa till Skåne. Kom hem sent i går kväll.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera