tisdag 13 juli 2010

The heat is one

Jag känner mej tagen av värmen i dag inte alls lika alert som dom andra dagarna men man tar lite i taget så till slut så har man kommit någon vart.

Detta är min svartaste stockros som inte lider av rost detta år så det är ju trevlig.

Den stora näckrosen blommar så fint Vildfrid gonore nånting heter den har jag för mej men hur det stavas kommer jag inte ihåg. Vacker är den i alla fall tycker jag som älskar rosa.

Ärtan Desire fortsätter att förbrylla mej se så vacker färg på ärt skidorna.

I förrgår när jag göt sist så blev det ett fågelbad, inte så vacker i botten runt porslinsbitarna men nu vet jag hur jag inte ska göra till nästa gång.

Nu när det blåser storm ute så är det inte så kul att måla det kommer skräp i färgen hela tiden mina fönster är nu mera svart prickiga. Men det är bara ett I-lands problem.

Ha en fort satt bra dag och kväll = )

4 kommentarer:

  1. Sån stockros har vi också! De är SÅ fina.
    Vår näckros har också slagit nu mne vår är vit.

    Visst är det ruskigt varmt! Jag kan bara itne göra något när det är så klibbigt och bort åt 30 grader. Nu har det tack o lov blivit svalare och de tär molningt. Det känns som att det behövs.

    Kram!

    SvaraRadera