lördag 10 juli 2010

Ja ha

Då har dottern åkt till varmare breddgrader, men vi har det duktigt varmt så det räcker för mej här hemma.

Synd bara på alla vackra blommor i rabatterna dom håller på att ge upp.

Jag har fått klar min senaste betong platta jag göt här om kvällen.


Jag är helt fast i betong träsket, dessa krukor gillar jag för man kan variera dom så mkt.



Jag ska ha den med blockljus i till adventsstake i jul, fyra på rad med snygga siffror på.
Och så var det någon som tyckte dom skulle vara kul som marschall hållare så dom ska jag ge bort när jag ska iväg nästa gång. och slutligen så har jag sålt tre med taklök i    = )

4 kommentarer:

  1. Ser en rad med bladplattor i mitt inre.
    Så snyggt!

    SvaraRadera
  2. Vilka superfina betongsaker du gjutit. Jag är så sugen på att prova, måste ta mod till mig och skaffa en säck finbetong. Vad använder du för form till de ljuvliga krukorna?

    SvaraRadera
  3. Till dom veckade krukorna har jag gamla tunna plast krukor som man kunde köpa på ICA Maxi tex.för något år sedan i glada färger.

    SvaraRadera
  4. Wow vilka snygga saker. Tänkte precis fråga vad du använt som form till krukorna och fick då se svaret ovan. Men vad använder du till hålet ?? Kram

    SvaraRadera