lördag 31 juli 2010

Bak

Idag så har jag bakat bullar, mandelskorpor och kockoskakor jag höll på från kl. 14.00 - 17.30 sen var det dags att laga mat.



Jag blev sugen på kafferep fast då får jag nog baka fler sorter och nu tror jag anfallet har gått över för denna gång.

Jag åkte för bi en loppis mitt på dagen när jag skjutsade  min dotter till en kompis så då hittade jag en korg har saknat det hela sommaren. alla jag har är fyllda med saker. jag betalade 40 kr. så det tycker jag var bra för det var en bra storlek helt perfekt.

Katterna har redan besiktat korgen det gick att krypa ner.

4 kommentarer:

  1. Åå va flitig du har varit. Tänk om jag också kunde få ett sånt ryck....Och den fina burken med fönster kom till användning. Kanon fin..Fin korg.Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin burk med glaset i locket. Va duktig du är som bakat så mycket.

    /Nina

    SvaraRadera
  3. Kakor är gott men jag gillar inte att baka sådana små.
    Sådan korg had emin mamma osm handarbetskorg när jga var liten. Undrastro om hon har den kvar???

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så flitig du har varit! Jag har varit riktigt lat på bakfronten hela sommaren.

    Korgen var ett fynd!!

    SvaraRadera