söndag 4 juli 2010

En varm varm dag och en skön kväll.

I dag har vi också haft 30 grader, det är lite kämpigt men visst är det skönt.

Dottern och jag åkte på loppis i hättan och jag kom hem med tre saker en spetsduk som ska användas till mönster när jag gjuter och en jultalrik och slutligen ett nytt tunt täcke med rosor på.


 

Mitt cafe bord jag gjöt här om dagen blev inte som jag hade tänkt för jag la i massa blommor och blad men när man skakar formen för att få bort luftbubblor då sjönk blommorna in i betongen.






Det blir inte som man tänker sig alla gånger men vad gör det.



Kolla in härligt va! 
Sonen kom hem från Borlänge i dag han har varit på festival så vi lagade extra god mat och  grillade, jag känner mej så rik när man kan gå och skörda sina grönsaker för middags lagning.

När kvällen kom så blev det riktigt skönt ute så jag var ute och jobbade till halv elva, oj vad klockan gick fort.

Nu återstår bara sängen.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker bordet vart jättefint ändå

    SvaraRadera
  2. Mmm vilken härlig korg full av godsaker:-) Bordet vart jätte fint. Kul att ha ett bord man gjort själv. Min son har också varit på festivalen i Borlänge :-) Kram

    SvaraRadera