fredag 16 juli 2010

Segt

Jag har varit en sväng till Ikea i dag och köpt en hissgardin till dotterns rum, jag tog helt enkelt och klippte bort den gamla trasiga persiennen som satt i hennes fönster nu när jag målade, tänk att dom inte lagar sig själva.
Hoppas bara att vi kan få upp den tills dottern kommer hem på söndag morgon, nu har hon  varit på sol och badsemester i en vecka snart.   

Detta är en dröm jag har att köpa, dessa kostade med två brickor ca 1500 kr. men först så behöver jag två nya fåtöljer till allrummet där jag vill ha brickbordet.

I kväll är vi bjudna till kompisar vilken tur för det känns så segt i värmen man har gått ner på sparlåga och vill inte göra något.

1 kommentar:

  1. Dottern bli nog väldans glad när hon kommer hem:) Det hade jag blivit!

    Visst är det segt nu. Sprang precis in från trädgården och det bara vräker ner regn.

    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera