lördag 1 januari 2011

01 01 11

Första dagen på nytt år häftigt eller.............är det bara som vanligt.

Här dalar snön ner hela tiden och min man är desperat han skottar och svär och säger att vi måste köpa en traktor, vi har några hundra meter ner till allmän landsväg.

Själv skottar jag inte för jag har ont i min tennis armbåge igen.

Jag har städat köksskåpen man ska väl rensa när det är nytt år, ut med det gamla in med det nya.



Jag har ingen före bild men så här ser det ut nu i dom två skåpen som jag använder mest.
Jag har alltid massa i varje skåp men nu är det nästan tomt.

Jag har ofta stora rensningar i garderober och skåp det är så skönt man rensar inte bara i skåpen utan det känns som man rensar i livet också då på något sätt.
En liten bild från våran nyårsmiddag i går, mannen skulle iväg och jobba natt och sonen var hemma just då så det blev en liten familje middag själv hade jag valt att sitta hemma på kvällen och mysa med mej själv det blev i och för säj gansk lång tråkigt efter ett par timmar så tolvslaget sov jag men vaknade av alla raketer så jag och katterna tittade på dom genom fönstret tillsammans.

2 kommentarer: