lördag 15 januari 2011

Frustration

Jag hade tänkt att det var dags att ta tag i mina två hyllor i dag, dom ska sågas till och sedan ska dom målas vita och slutligen ska dom sättas upp på väggen ni ser på bilden.


Men när det var dags att hämta sticksågen så gick jag bet inte i källaren inte i garaget, jag tog till den sista chansen jag ringde mannen men jag visste redan svaret Nej jag vet inte.

Jag blir tokig jag är sådan som vill ha ordning på alla verktyg mm men så måste jag dela allt med mannen som är precis tvärt om.

När det blir så här så tappar jag inspirationen och blir sittande bara. Visst kan jag såg med en vanlig såg men det kommer inte bli särskilt rakt.

Killarna sa -matte titta på oss i stället visst är vi söta på tulpanens dag och allt.

5 kommentarer:

  1. Vad irriterande när det blir så där. Jag förstår precis !! Man tappar lusten totalt.

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag vet hur du har det. Mitt bästa tips är en egen verktygslåda, med lås på förstås. =)
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Tur att du hade sådana snyggingar att titta på//Britt

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Det där låter nog så bekant att verktyg försvinner. Jag gnällde ett år så mycket om min hammare som alltid fick fötter. Så den julen fick jag två hamrar. Den ena är blommig så karlarna i huset låter nog den vara i fred:)

    SvaraRadera
  5. Förstår frustrationen. Jag vill också göra direkt om jag har en idé!

    SvaraRadera