söndag 2 januari 2011

Dagen som man inte får nåt gjort

I dag är en sådan dag då man bara går runt och plockar lite papper kollar almanackan för snart börjar allvaret och då ska man jobba efter ett långt och skönt jullov.

I går kväll körde sonen min bil i diket.

Jag säger att det är tur att min bror har tillgång till en bärgare.

Annars kan det bli en dyr historia med utryckning en lördag kväll, nu kostade det bara en fika hemma hos oss.
Tack bror för att du aldrig är omöjlig.

Jag skulle börja det nya året med att gå och träna men då stack min instruktör (dottern) bort ett litet tag så då får jag vänta för jag vill ha med henne första gången på gymmet, har aldrig tränat på gym.
Det ska bli spännande tycker jag för jag tror jag kommer tycka det är en okej form att träna på.

Nu är det mörkt och jag känner att man går i ide för den här dagen, jag gjorde ett försök att pyssla med något när jag för en stund sedan gick in i arbetsrummet men jag saknar tydligen helt inspiration just nu.
Jag har bara varit uppe 4 timmar så det är lite tidigt att sjunka ner i soffan redan för denna dag.

3 kommentarer:

  1. Något ska man ju ha familjen till. ;) Jag försökte också vara lite "produktiv" men jag fastnade vid datorn istället.
    God fortsättning på det nya året!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Vilka barn man har. Min dotter körde min bil i diket i tisdags. Men som väl var väjde hon för en lastbil och föraren drog upp henne.

    SvaraRadera
  3. Aj aj, hoppas att både sonen och bilen klarade sig utan skador!
    God fortsättning på det nya året!/Laila

    SvaraRadera