tisdag 4 januari 2011

Mör i kroppen

I dag har jag äntligen kommit igång med min träning på Friskis och Svettis,  jag och dottern gick på gymmet.

Här har vi tränat klart, jag tordes inte ta något kort inne på gymmet första gången man är där så det fick bli på vägen ut.


Sen så var jag iväg till frisören, jag valde manens och sonens frisör till lika kompis.

Jag valde honom för att han är duktig på att klippa och så får man en tid direkt och så tar han 300 kr för en klippning min frissa tar 450 kr eller om det är dyrare nu jag har inte klippt mej på 10 månader plus man kan få vänta en månad innan man hittar en tid som passar.

Jag måste tänka lite på vad allt kostar eftersom jag väljer att jobba halvtid och har uppehållstjänst så har jag ingen stor månadslön



Nu sitter jag här och är så nöjd med min dag och det var faktiskt helt okej att träna nästan lite kul men bara lite = )  = ).

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren i min blogg! Roligt att du tittade in! Nu skall ja se mig omkring i din blogg o kolla vad du håller på med

    SvaraRadera
  2. Åh.. vad härligt att komma igång med träning.. hmm.. undrar om jag kommer iväg någon gång, men förstås jag har ju yoga som jag gillar och snart börjar en ny omgång. Gött o bli klippt också och varför ska det vara så mycket dyrare för damer än herrar?.. Ha en bra dag..Moa

    SvaraRadera