onsdag 12 januari 2011

Sopplunch

I dag har vi lyckats bra med soppkoket mamma hade bakat limpa och muffins så gästerna var nöjda.

Jag önskade att jag kunde förmedla den känsla som jag har på jobbet när man träffar alla glada människor som kommer till sopplunchen, det är så trevligt och man går med ett stort smile på läpparna hela tiden.

Förövrigt så har vi fått en hel del snö i dag och vägarna är slippriga så nu är det skönt att få sitta hemma i kväll.

Våran tv har helt plötsligt tappat ljudet så nu är det nog dags att köpa en ny, men det är lite skönt när dom trasslar för då kan man göra annat i stället för att sitta framför dumburken som man lätt hamnar framför.

En annan sak jag blir så glad över är era kommentarer det betyder så mkt tack snälla

Ha en skön kväll.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut. Du verkar ha ett ganska varierande och kul jobb.
    Hann jag bara med så skulle jag kommentera alla dina inlägg, men du är för snabb för mig. =) Och jag måste dela dator med sambon som ockuperar skrivbordsstolen mest hela tiden. Det börjar nog bli dags för en egen snart.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Fattar jag rätt om jag tror att folk får komma utifrån till er sopplunch? I så fall tycker jag att ni gör ett helt fantastiskt jobb!
    Det slog mig i kväll när jag hade trädgårdsbloggträff för ett gäng här i stockholmstrakten att du kanske hade velat vara med, det är ju inte så himla långt till Uppsala. Hör av dig om du vill hänga på. vi kommer att träffas flera gånger framöver och på Fagerdala i sommar.
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera