onsdag 5 januari 2011

Ut med det gamla in med det nya

Nu har jag tagit tag i ett stort problem, min mobil var helt slut och jag gillar inte nya manicker som man ska lära sig så jag drar mej i det längsta.

Uppdraget var en som man kunde ringa med och skicka sms inget mer gissa om dom ser ut som fågelholkar när man säger det,  ha men det bjuder jag på.
Ut

In


och så fick den en liten sovsäck så den inte blir repig, tyvärr så satt jag och drömde när jag sydde på dekorationslappen så den hamnade snätt men vem har sagt att allt ska sitta rakt nu fyller den sin funktion i alla fall.

1 kommentar:

  1. Jo du, ny teknik är alltid besvärligt. Hade just lyckats lära mig min jobbar-telefon (som är tvärt emot min privata) när den gick sönder. Nu har jag fått en som är helt ologisk och omöjlig att begripa sig på, jag är överlycklig varje gång jag lyckas ringa med den. =)
    Din nya frisyr är supersnygg. Jag föreslår att du behåller den nya frisören. =)
    /Anna

    SvaraRadera