tisdag 11 januari 2011

Gymmet

I dag efter jobbet var jag till gymmet för andra gången det blev bara en gång förra veckan, men vi drog till ett annat gym i dag och där hade dom speglar vid springbanden som man stod på i lång rad och då stod en del  och glodde och det blev lite jobbigt för man går ju dit med alla valkar och gropar så då vill man inte att gubbarna ska stå och glo. Jag förstår kvinnor som går på speciella gym bara för tjejer,  jag är väl lite fånig som bryr mej.

Dagens bild blir Ozzy som är världens nyfiknaste katt man kan inte ta fram något utan att han ska kolla.

I kväll blir det tidig säng gång för i morgon blir det heldag med soppkokning på jobbet, vi är två som ska koka soppa på 40 potatis 16 purjolökar 16 gullök jag undrar hur man ska orka skala så mycket potatis och hacka så många lökar jag är super känslig för lök börjar grina på en gång och det svider super mkt.

2 kommentarer:

  1. Skulle inte heller gilla att bli beglodd på gym!
    Vilken otroligt grann katt du har! Helhäftig.
    Kokade just sådan soppa igår men inte stod jag och hackade löken, halverade bara och sen mixade jag soppan när grönsakerna kokat färdigt...
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. He is a gorgeous cat. Looks like he found a new favorite place.
    *Have a great day*

    SvaraRadera