måndag 10 januari 2011

Igång

Den första ordentliga arbetsdagen för denna termin började jag med att komma en hel timme för tidigt till jobbet.

Vi har haft en studiedag om Samarbete på arbetsplatsen, det var en intressant och lärorik dag.

Efter det så tog jag en fika med min ungdomskompis, vi har inte umgåtts på ca 25 år men båda konstaterade att det var som vi hade haft kontakt hela tiden och så mkt vi har att prata om allt som vi varit med om på 25år barn äktenskap karriären mm.

Efter det så hade vi avtackning av en arbetskamrat som gick i pension på en super mysig restaurang hon har jobbat i  drygt 34 år på våran arbetsplats och stor trivts det ni det är stort.  
Här sitter min kära före detta kollega.

Nu är jag hemkommen efter en dag som känts mycket lång.

2 kommentarer:

  1. Verkar som du haft en givande dag. Dessutom klädd i en ursnygg klänning. =)
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Skönt att börja med en studiedag, även om det blev en låååång dag.

    SvaraRadera