söndag 9 januari 2011

Sista lediga dagen

I morgon börjar jag jobba ordentligt med studiedag för hela arbetsplatsen och på kvällen ska vi ut och äta middag med avtackning av jobbarkompis som gått i pension.

Så i dag har jag gått igenom vad man ska ha för kläder i veckan, putsat stövlarna tittat på vilka smycken mm
det ni det har jag inte pysslat med på nästan hela hösten men nu så kände jag för att plocka fram den gamla Lena en stund hon som kan vara ordentlig upp klädd  mm och inte se ut som en färgglad hippi som kommit på villovägar.
Jag hittade en klänning på Joy nu på rean, jag slog till och köpte lite nytt smink också för att dölja alla finnar och rödhet i mitt ansikte.

Det är konstigt men in för varje ny termin så kan man få lite ryck och vilja förnya sig.

Naturen försöker också förnya sig äntligen så kom det blidväder och snön smälter Yes inte mej imot men våran väg har blivit en lös konstig massa som knappt går att köra bilen på och det är ju inte så bra.

Men hur jag ska kunna gå upp redan runt halv sju det vet jag inte jag som har sovit till tio på dagarna när jag haft jullov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar