fredag 14 januari 2011

Sköna fredag

Idag har jag en bra dag, först personalmöte på förmiddagen sedan var min arbetsdag slut då drog jag till gymmet duktig va! ni ska veta att här sitter en som inte har tränat på 25 år. När man tränar måste man äta ordentligt så då bjöd jag mej på en god lunch.

Detta är min favorit mat och en mycket trevlig och fräsch restaurang Fugu ligger på Drottning gatan i Uppsala.
Jag ringde två vänner för att försöka få med dom på lunch i sista minuten men ingen svara men för mej så gör det inget jag kan äta själv.

Sen tog jag en lite promenad runt på stan och handlade lite, när jag handlade mat på vägen hem så blev det den första tulpan buketten  inhandlad så nu ska jag njuta av tulpaner denna helg.
Ett litet tips för oss som bor på landet det man skär av från tulpanerna blad mm det lägger jag alltid ut till rådjuren.

Dom ser väldans blacka ut i färgen men dom ska vara lila och rosa.
Trevlig fredag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar