torsdag 4 mars 2010

Tradera när det är som bäst

Jag blev så glad när jag öppnade paketen för båda grejerna var så fina.

Hur många gånger har du inte fått hem saker som du köpt begagnat och så har dom sätt värre ut än på försäljarens bild, så när det blir tvärt om då blir jag så glad.

 
Dessa trä tofflor stod det att dom var begagnade och bilden var inte lika bra som min, och när dom kommer så är dom sprillans nya. dessa kostar ca 1500 såg jag på en nät shop. och jag ropa in dom för 51 kr så med frakt så kosta dom 101 kr. JIPPI. med min rolighets klänning så blir dom grymma i sommar.
 

Nästa grej jag köpte var så söt, jag älskar emaljerade hushåls saker
särskilt kaffe pannor. det var inte så super billigt,  med frakt ca 150 kr men jag blir glad när jag ser den.

Shoppo holliken har talat.

1 kommentar:

  1. Ohhh, du kommer bli sååå fin i skorna! I LOOOOVE!kramelikram/Tess

    SvaraRadera