onsdag 10 mars 2010

Återfall

Jag skulle titta på tapeter i dag så det blev en tur till stan, jag passade på att åka till mamma också och hon hade rensat i sin tyg hög och jag fick tre kassar med tyg. Man blir så lycklig av tyg tack snälla.

Ovanför tapet affären ligger en stor loppis, och jag kunde inte låta bli att gå upp där och min mamma sa att ett återfall kunde man få, mammor har väll alltid rätt eller?

Denna vackra tavla som är helt broderad har en storlek på 57x70 cm och kostade 75kr.
Jag blev så glad av den, min man förstår sig på hantverk han tittade på den och sa vilket jobb, våran stora tjej ville inte ens kommentera mitt köp.


Jag älskar dessa kontorsbord från Kinnarp, dom är så stadiga och bra kvallitet. detta kostade 125 kr.
Jag ska ha detta bord i lust huset i sommar, lagom storlek för ett par koppar kaffe.
Det slank ner tre nya dragkedjor,  kudde,  en fin liten duk  och en lampa som jag kan ha till mina sådder.

Jag läggs nog in på AV shopping på fredag.

1 kommentar:

  1. Svårt att hålla sig borta! Men vad menar du med "Ovanför tapetaffären ligger en stor loppis"? Var var du då? Nyfiken!

    /Anders

    SvaraRadera