torsdag 11 mars 2010

Om möblering.

I går kväll efter åtta så fick jag nog, jag har för lite hyllor i mitt arbetsrum jag måste ha saker synliga i den mån det går för att bli kreativ, är det bökigt så kan jag inte heller jobba.
Mitt gamla bockbord som jag i vanliga fall har som köksbord har stått i arbetsrummet sen jag fick arbetsrum i augusti stort och bra tänkte jag men jag har inte haft någon plats kvar att sitta och jobba vid det utan det har varit full belamrat.
Nu baxade jag upp två lager hyllor från källaren och bar ut bockbordet i köket igen och så fick jag ett litet arbetsbord.

                                                                    Nya hyllan

Varenda vrå är nyttjad, bakom dörren ställde jag mina lådhyllor med tyg och gamla spegeln mm.
Jag längtar tills den dagen jag inte behöver ha sängen där inne då ska jag ha skåp med glasdörrar för tygerna. som det är nu så ser jag inte dom och allt får inte rum heller.

2 kommentarer:

  1. jag jobbar ständigt med att få bättre ordning och struktur i mitt arbetsrum. Men jag skulle behöva ett rum till! Vitrinskåp för tyg skulle jag också vilja ha, så att man kan se alla härligheter. Nu har jag dem i en garderob.

    SvaraRadera
  2. Såna där moppe byråar skulle jag behöva...finns dom fortfarande på ikea tro?
    Jag gjorde ju iordning en pysselvrå men den räcker inte till..måste ställa ett bord i mitt sovrum också. Vilken röra det blir ibland!

    SvaraRadera