onsdag 17 mars 2010

Dr Jackyl och Mr Hyde och i lands problem

Jag är så trött på mej själv, ena dagen vill jag fortfarande klä upp mej i klackskor och väska..mm
men för det mesta så är det den slappa stilen som gäller och det är den jag känner mej som mest hemma i.

Men ska jag gå på fest så åker fin kläderna på,  men det känns som jag ska få klåda efter en liten stund och så vill jag hem och byta om, men jag kan ändå inte för må mej att ha den sköna enkla stilen när jag ska gå bort.



Men ska jag köpa kläder så faller jag för det första och så blir det aldrig använt.

Jag tror att det ligger i min natur att ha flera sidor när det gäller kläder för jag är född i tvillingens tecken och dom har oftast fler sidor i sitt sätt att vara har jag läst.

Jag skulle vilja vara bara en stil det känns som det skulle vara enklare och så behöver man inte ha massa kläder som aldrig kommer till användning.

Hjälp vilket I lands problem hon har stackars människa, förstår ni att jag är trött på mej själv.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har nog någonsorts mellanstil. Inte slappt och inte festligt. Men oftast kjol och kalasbyxor.

    SvaraRadera