söndag 7 mars 2010

Sköna söndag

Det var ett program som gick på tv på förmiddagarna för 15-20 är sedan (sköna söndag) kommer ni ihåg,
jag mins att jag tyckte dom var trevliga program.

Jag har haft en skön dag, först hade vi familjegudstjänst.

Sen kastade jag mej över min jacka och sydde klart allt utom drag kedjan, den måste köpas.
Det var otroligt länge sedan jag kände en sån glädje över något sy projekt som detta, jag bara älskar min jacka och det kommer bli en favis jacka det känner jag redan nu. Den är lite lagom stor så man får in en skön tröja. Jag har fodrat den i ett gult gammalt lakan som är så där härligt mjukt så hela jackan känns så ordentlig och stadig.  ( nu ska jag sluta tjata om den men jag är så glad och stolt över detta projekt)

3 kommentarer:

  1. Jackan ser jättefin ut. Tiden går fort och Sköna Söndag gick nog för 20-25 år sedan. =)

    SvaraRadera
  2. Den blir superbra duktiga du, så impad av dina syprojekt, har ett gäng ideer på lager men kommer mig inte för i trängseln här hemma, hihi! Du har ännu en award att hämta hos mig! Kramelikram/tess

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken ljuvlig jacka. Bra jobbat! /Ida

    SvaraRadera