måndag 8 mars 2010

Pass

Mannen fråga om jag skulle med och förnya passet, yes box sa jag men när ska jag använda det då.
När jag stod på pass avdelningen hos polisen började jag tänka på programmet familjen annorlunda som går på måndagar, där var hela familjen in till polisen och fixa de pass till 11 personer och dom minsta barna for som tättingar. Jag tyckte det var mkt att göra bara för en vuxen, nu ska du lämna fingeravtryck också det tog lång tid i maskinen för mej tänk en liten som inte kan stå still. skönt med två barn som nu är nästan vuxna.

Ja när räknar man sina barna som vuxna, när dom slutar svära åt en eller när dom flyttar hemifrån?
Dagens bild får vara en från min snöiga trädgård. dom fina klätterstöden som en kompis pappa har gjort står som små pluttar men dom är ca 2 m höga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar