tisdag 9 mars 2010

Pepino och gammla element

En härlig dag solen skiner.
Jag fick en Pepino frukt av en kompis i höstas den har legat i mitt köksfönster sen dess, i dag så skar jag upp den och smakade på den den hade inte mkt till smak men det är ju inte så konstigt. jag tog ur några fina frön och planterade dom.


Jag har blivit lovad att elementet i vårat lilla allrum skulle tas bort och målas när jag målade väggarna för ca 5 år sedan, men tänk så konstigt vissa har inte lust och då händer det inget ting, men jag kan bli en tiger och när man bott i samma hus sen 18 år tillbaka och alla jobb som gubben ska göra bara hopar sig och aldrig blir gjorda då morrar tiger, nu var det så att tiger har morrat mycket så nu så helt plötsligt var det dags att få tyst på tigern så då tar man det enklaste projektet och börjar. men det är så att inget ska göras enkelt när man börjar så nu skulle kontakten som satt bredvid bytas och nya kablar förstås men var sitter kopplingsdosan mannen bestämde sig för att nu ska det knackas hål för att hitta den lilla dosan,
NEJ nu orkar tigern inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar