lördag 6 mars 2010

Lång dag

I dag har jag gjort mkt känns det som, jag var duktig och gjorde tråkiga saker först som dammsugning och borsta katterna mm.


I går kväll gjorde jag en liten enkel inramning till ett av korten jag fick av Maria (jag blommar) så nu har den fått komma upp på väggen.

(Jag satte inte fast kortet så det har glidit ner får fixa det)
                                                                               
Sen satte jag mej med tyger och mönster, jag hade köpt ett Voug mönster som jag skulle sy en jacka av men när jag hade ritat av mönstret så insåg jag att det är ju inte sådan modell jag vill ha.
Det var så att den modell jag ville ha fanns ej att köpa, men då tog jag fram en liknande jacka som dottern har och ritade av den.

Så sedan har jag sytt  för resten av dagen,  jag är så nöjd och jag har kommit en bra bit på väg.
Nu är ryggen av så det är nog dags att krypa till kojs, ska upp och jobba halv dag i morgon.

2 kommentarer:

  1. Fint att det fick bli en tavla!
    Och sy en jacka!! Wow, imponerad!

    SvaraRadera
  2. Du är superduktig!
    Stolt syster

    SvaraRadera