söndag 28 mars 2010

Fotboll och födelsedagsbarn

Japp då har jag varit på min första fotbolls match för detta år, jag har skolkat på dom andra tränings matcherna hitils för det är inget fotbollsväder ännu tycker jag  men i dag kände jag att jag måste åka och suporta dottern.

Det är konstigt så fort dom glömmer, jag har sedan barna varit små varit med på nästan varje match men för något år sedan när jag stått på fotboll i  13 år så bestämde jag mej för att jag måste ha ett eget liv också,  så man inte levergenom sina barn bara, så efter det så är jag inte med på alla matcher,  är det borta match så kan det gå fem timar av dagen. men dottern har gnällt på att jag inte åker med så i dag slog jag till
det var en plusgrad ömsom regn ömsom snö men nu är vi hemma och har slagit i gång brasan.

Så har jag tagit in  påskris och pyntat.


Och så har vi ett födelsebarn hemma i dag grattis mannen nu ska vi äta tårta som svärmor kommit med.

Lite trött,  har jobbat natt.

2 kommentarer:

  1. Jättefin väska du gjorde!

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Gullig väska och gosiga "Karotter" (katt-råttor). Mamma mia va du hinner med att få ut inlägg, mitt bildprogram hade gått ut här hemma i veckan så då stod det still, hihi! Gratta mannen från mig! Ska tänka på dig och sura över att du kan vara så smal och snygg när jag äter min selleri i påsk :-) NU JÄKLAR, nu ska fläsket väck! Krampå dig duktig du!/Tess Ps. har fixat och donat i "ateljen" så vi ska kunna sitta där och mys-pyssla när du kommer! Ds

    SvaraRadera