måndag 29 mars 2010

Älskade tulpaner

Jag är otroligt förtjust i tulpaner och önskade att jag hade en stor inkomst varje månad så jag kunde frossa i dyra tulpaner från januari till påsk, men jag är snål när det gäller mej själv så jag köper dom billigare.

Just nu har vi fler tulpaner hemma för mannen har ju fyllt år.

Den dubbla påskliljan är så fin och knoppen var ännu vackrare innan den slagit ut helt och man såg på den att detta var ingen vanlig enkel påsklilja.

Dottern pojkväns  gav oss detta fina påsk ägg med en hälsning från sin familj, vad glad man blir.

1 kommentar:

  1. Hallojsan!
    Coola broscher du gör! Tror jag måste pyssla lite såna också. Jag är också en som älskar allt kreativt, speciellt om det kan göras av återvunnet material:-)

    Ha en riktigt fin mysvecka! vi har ju äntligen fått lite barmark här... ehhh...brunt och fint, eller hur man nu säger;-)

    SvaraRadera