tisdag 19 januari 2010

Premiär för rolighetsklänningen

I dag ska jag ha min nya rolighetsklänning på mej på jobbet, det är så kul att ha glada kläder på sig.

För några år sedan så klädde jag mej nästan alltid i svart,  gisses ni kan ju tänka så kul man såg ut för dom små barna man träffade och dom vuxna med för den delen.
Men ju äldre jag blir desto tokigare klär jag mej, jag har tjugo år till pensionen så var ska det här sluta.
Jag kommer nog få gå själv i framtiden ingen av dom som känner mig kommer vilja gå brevid mej,
titta där kommer fågelskrämman.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu tog jag mig tid att kika runt här lite mer. Känns som om det kunde vara jag där i gladklänningen! Jag har också sytt ett gäng klänningar i roliga mönsterkombinationer. Men jag har svartdagar också. Går efter vad jag är sugen på...
    Kanske tycker folk att jag har lite fågelskrämmastuk ibland =) men oftast så blir de nog också glada.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera