tisdag 19 januari 2010

Arbetsrummet

Jag fick mitt älskade arbetsrum i slutet på augusti 2009, men än så måste vi ha våran säng här också.
Det behövs massor av hyllor och skåp till förvaring för jag älskar att pyssla med det mesta, så jag spar på nästan allt, det kan vara bra att ha är min ledstjärna.

Så här har det sätt ut




Idag rev jag ner allt.




Så satte mannen upp fina hyllor.




Nu är det fullt på den väggen = )
Nu är jag så glad och tacksam, jag hade kunnat göra det själv men det hade tagit lång tid är jag rädd.
För att visa min uppskattning så lagade jag god middag, det var mannens mat dag och det tyckte han var skönt att slippa.

2 kommentarer:

  1. Åh va fint det blev!!!! Hm kanske skulle ta tag i pysselrummet och återinviga det nu när det inte är så innibängen kallt längre, men får nog brassa på värmefläkten en stund innan, hihi! Näe, ingen skulle skämmas att gå bredvid dig heller! Vi kan spatsera på byn du å jag i våra kreativa ( knasiga) kreationer, hihi! Klänningen blev jättesöt! Tack för senast, var så mysigt och trevligt att ta igen lite! Mannen tycker du är toppen och stora tjejen sa, " va glad jag blev att Lena kom" ahhh, min lilla socker pralin! Kram på dig fina du, du e bäst!/ Tess

    SvaraRadera
  2. Ni är bäst, tack för dom värmande orden.
    stor kram till er alla. Lena

    SvaraRadera