fredag 29 januari 2010

Onödiga saker

Jag slutade tidigt i dag, varannan fredag har vi personalmöte sen slutar jag så i dag var vi klara till 10.00.
Härligt så jag tog en liten sväng till stan det skulle handlas till fredagsmys och så blev det en sväng till rödakorset också ops.

Kan ni inte se Grekland eller ett annat varmt land framför er när ni ser det blå tvättfatet, och hur ska man då kunna motstå det mitt i kalla vintern när man längtat så mkt efter värme och sol.

 
Dom fina broderierna kan jag bara inte motstå,  jag ska snart ta tag och sy något av dom den lilla portmonnän i tovad ull ska jag ta bort allt på och brodera  själv på.

Finns det någon förening för oss som inte kan hålla oss från secondhand affärer, det blir ju några hundra varje gång som man spenderar,  fast dom två som jag går på där går ju en del av pengarna till bra ändamål så då är man väll förlåten.

1 kommentar:

  1. Vet inte om jag behöver gå på secondhand-avvänjning. Men ibland så får jag hålla mig därifrån, eftersom jag aldrig kommer ut tomhänt...

    SvaraRadera