onsdag 27 januari 2010

Långkalssonger

Långkalsonger det är ett av dom bästa plaggen jag vet. Jag sätter på dom tidigt på hösten och tar av dom till midsommar, skämt å sido. Jag har länge tittat på Polarn o pyrets fina kalsonger i randigt
Dom är ganska dyra och så är dom alltid slut när jag ska köpa dom.

Här om veckan buda jag hem en bit jearsy tyg på tradera och när den kom så var det super kvallitet, så glad jag blev. min första tanke var fina barn kläder. men i dag kom jag på att visst skulle jag sy ett par lång kalsonger till mej av det tyget.
Jag brukar ha lång kalsonger till klänning och dessa kommer nog passa bra till min rolighets klänning jag sydde i rött och svart för ett tag sedan.

2 kommentarer:

  1. Snygga kalsonger du har sytt...rolighetsklänning är roligt tycker jag :o) Kalsongerna blir fina till!

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Gladrandigt som jag tycker om!

    SvaraRadera