torsdag 14 januari 2010

Award


Oj titta vad jag fått tack snälla Tess, länk till hennes blogg  /fruadel.blogspot.com/
Jag som knappt vet vad det är Award. Men jag har fattat att det är som en utmärkelse om nån tycker att det man gör är bra eller bra blogg tror jag.

Med awarden kommer en liten uppgift:

1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till personen som gav dig awarden
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv
4. Skicka awarden till 7 andra bloggare
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg, så de får veta om awarden

Så ska man skriva sju intressanta saker om en själv. (jösses så svårt)

* Hade alltid fickorna fulla av mask när jag var barn som jag pussade på.
* Född i kaninens täcken det kom min mamma på för något år sedan såg väll det som en förklaring till alla mina kaniner, har haft ca 5st i vuxna livet.
* Älskar rosa går gärna klädd i den färgen.
* Barnslig, kanske där för jag tycker om att jobba med barn.
* Hjulbent, kallades för Seb Mc Caians lilla syster av min man när vi var unga, alla bra fotbolls spelare är hjulbenta titta på Henrik Larsson världens bästa fotbollsspelare. Jag har alltså spelat fotboll som barn och ung.
*Gömmer godis för min familj i arbetsrummet så jag får något själv.
* Bra på att gräva, har snart grävt upp halva tomtens gräsmattor och anlagt rabatter och buskage.
 
Nu ska jag ge en award till sju andra. Det blir till sådana som jag följer, så  den första jag kommer att tänka på är:

*aiagart.blogspot.com Jag följer hennes blogg och hon gör så vackra saker.

* /jagblommar.blogspot.com denna tjej har jag också följt länge hon ger mej en sådan inspiration och jag har så lika smak som henne.

* /ruhedefalk.blogspot.com denna tjej har jag också följt länge hon gör så fina saker och skriver så trevligt.

*/beasbarnslikheter.blogspot.com denna blogg följer jag och hon håller på med lite allt möjligt och så har hon trädgård, det blir intressant när våren kommer.

* /borjefrid.blogspot.com denna blogg  ligger en familj bakom som jag har fått lära känna genom mitt jobb, dom är härliga människor med ett starkt engagemang  för sitt nya hus.

* mairuru.blogspot.com denna tjej är en hejare på att sy för hand

* tantkofta.blogspot.com/ denna tjej har jag följt lika länge som dom andra, vilken stick konstnär hon skriver så det är kul att läsa och så har hon en katt som heter Roland. ( jag är ju egentligen inte så intresserad av stickning men tycker om att följa den en då, så då är den bra.)

Ja  detta att få en Award var väldigt arbets krävande för mej som inte är super på data, men visst är jag stolt tack ännu en gång gulliga Tess.
Ps. hoppas jag har gjort allt rätt nu. Nej det går inte att länka direkt från deras namn.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    TAck för awarden! Kul att du skrev hos mig. Du verkar göra mycket fint! Jag har också arbetat i kyrka som församlingspedagog, det var ett bra jobb.
    Ska ta mig an awarden senare. Jag är bortrest denna helg.

    SvaraRadera
  2. Å tack snälla du! Nu blir jag smickrad;)
    /Lina

    SvaraRadera