lördag 16 januari 2010

Barn klänningar igen

Jag har sytt sedan i går kväll på små klänningar, jag tycker det är så roligt för jag själv var en riktigt flick tjej som älskade klänningar och barbidockor men även en liten vilde som sprang barfota hela sommaren och klättrade i träd men jag är ju född i tvillingens tecken och dom har ju flera sidor och det märks.

Det blev två Emil klänningar och en brun blommig det var gardiner som jag köpt på loppis.
Sen blev det två jeans klänningar som är sydda av en kjol även den köpt på secondhand.
Det känns bra och roligt att sy saker av gammla tyger som blir förvandlade till något nytt.
Jag blir mobbad av min man och son för dom tar inte mitt jobb på alvar men jag vägrar att bry mig, men innerst inne blir jag lessen. Om du inte säljer något av dina saker och kläder då säger dom men jag är ju glad när jag får skapa det är viktigast för mej och jag kan ge bort allt jag gör en vacker dag om det är så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar