lördag 2 januari 2010

Ny arbetsklänning

Jag älskar denna modell på klänning, när jag jobbar så träffar jag barn från 0-13 år och då är denna klänning med ett par taijts och lång ärmad t-shirt super skönt.
Jag har blivit så gammal så jag har sköna kläder på mej, när man var yngre så ville man ha läckra kläder men nu så är det skönt som gäller. förra våren sydde jag denna modell i ceris och lila tyg, en förälder sa att hon blev glad av den klänningen så jag hoppas denna  också gör mina barn och vuxna glada.
Jag hitta denna kladd fläck under bearnaisesåsen när jag dukade av middagen, vilket litet konstverk ser ut som ett träd tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Vilken häftig klänning, riktig Pippi Långstrump-stil! :-)

    Jag ska beställa en till väska av dig, är så supernöjd med den svart-vita jag fick!

    Kram, Mia

    SvaraRadera
  2. tack Mia, ja jag känner mej lite som pippi.

    SvaraRadera