fredag 9 april 2010

Trädgårds mässa

Jag har ömma fötter efter att gått 6h effektiv tid.
Jag vill nog säga att inget nytt har jag direkt sätt vad jag kommer ihåg.
Willab var inte där för första gången på länge och dom gamla rävarna som syns på tv och i trädgårds tidningarna såg man som vanligt.

Jag kom hem med en del växter bland annat en halv fylld julros vit med röda prickar för en hundring så det var kul.
Jag kan konstatera att jag har handlat för ca 1000 kr och då var det en födelsedags present till syrran för 200 kr.

Men jag vill inte missa trädgårdsmässan för jag och min kompis vi har åkt på den tillsammans 6 år på raken eller är det 7 jag vet inte riktigt säker just nu och det är kul att vara med henne  och vi har så trevligt och det har blivit tradition nu.






Det är kul att det finns lite hantverk och kläder på mässan också.
Jag tror jag somnar ovaggad i kväll.Tack och hej leverpastej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar