söndag 25 april 2010

Nu är det på gång

Jag har haft en arbetsdag ute idag igen, grabbarna grus har varit i sin kattgård och jag har rensat ur många rabatter.
Dom sista tomaterna skolades om i dag så nu känns det skönt jag har 30 plantor det är nog 15 för många så det blir till att dela med sig.


Ja nu är det på gång det vi alla har väntat på och jag njuter fullt ut.

Men nu är matsäckskorgen packad och jag ska ta mitt eftermiddags fika på fotbollsplan, för vad är viktigare än våra barn även om dom är på väg att bli vuxna.

2 kommentarer:

  1. Det blir lätt för många fröplantor när man sår - men visst är det trevligt att kunna ge bort några tomatplantor. Brukar vara väldigt uppskattat!

    SvaraRadera
  2. Oj vad stora dina rabarber är - jag krafsade igår fram några små små röda bollar under löven hos oss. Men de finns i alla fall där trots år av vanskötsel i trädgården.

    SvaraRadera