måndag 19 april 2010

Ludna tjejer

Nej det är inte mina ben jag pratar om och inte skäggiga damen på cirkus utan mina fyr fota vänner i trädgården just nu är jag mkt trött på dom för dom lämnar inte mkt ifred i rabatterna och visst tycker jag synd om dom små magra damerna som säkert är i grossess också men lite hänsyn kunde dom väll visa.





Inte är dom rädda av sig och inte så försiktiga heller dom sliter upp det som inte går lätt att beta av.
Just nu så längtar jag till värmen kommer så det börjar grönska i skogen för då brukar dom bli lite snällare mot mina växter.

Jag känner förövrigt att nu behöver jag lite värme för att få lite inspiration att göra nånting jag känner mej slö och det gillar jag inte att vara.

1 kommentar:

  1. Vilka bilder! Vackra djur, men för en trädgårdsälskare kan det bli en tragedi...

    Du verkar dock ta det med ro. Det gillar jag!

    SvaraRadera