torsdag 8 april 2010

Red cross

Ja då var det ny dag igen tänk vad härligt.Mannen ringde i går kväll då var han i USA och hade två flygningar kvar innan han var i Texas som är hans slut mål. Jag är inte avundsjuk fy så jobbigt.

Själv så var jag ju och shoppade på röda korset i går så jag måste visa mina saker jag köpte för 168 kr till sammans. Jag kan inte förstå hur man kan göra sig av med tupperver burkar dom kosta 20 och 25 kr.
Och dom söta kaffe kopparna kunde jag inte motstå och det lilla gulliga kakfatet. vojne vojne. och bästa förvaringen från ikea den var man ju tvungen att köpa tror den kostade 40 eller 20 kr.
Och allt kan man ju klara sig utan men ochså bra att ha.

2 kommentarer:

  1. Egentligen behöver jag inte heller en enda pinal till, men går jag in på KUpan så kommer jag aldrig ut tomhänt (jag tror bara att det hänt en endaste gång...)
    Jag skulle också genast köpt byrån från Ikea.

    SvaraRadera
  2. Ååhh..vilket kakfat!! vill ha! Och kopparna! du hittade verkligen fynd!
    Hittade hit via lycke ;)

    SvaraRadera