tisdag 20 april 2010

Många järn i elden

Oj i dag har jag hunnit med massor.
Först en snabbis till jobbet sen i väg och tog TBE spruta efter det så var jag till naprapaten, skynda skynda nu måste vi handla och Yes jag fick avstämning på själv skanningen. sen drog jag iväg och åt en god lunch på en asiatisk restaurang och när sista tuggan var ner sköld så var det bara att rusa i väg till en ögon klinik för att kolla ena ögat som har varit lite konstigt men som tur var så var det bara en naturlig sak för oss som har paserat en viss ålder men det var skönt att höra, jag är gärna lite konstig om det bara räknas som normalt och efter det så  var det dags att jobba några timmar till.

Men nu är jag hemma igen och jag tror jag bara ska sitta här men vem ska då laga mat, nej det är nog bäst man reser på rumpan och fixar lite mat innan man kan få sitta ner.

Dagens bild får bli från mitt favorit Gästis nere i Kivik Agda lund, jag önskade att jag var där nu och eftermiddags solen sken på min trötta kropp.

1 kommentar:

  1. Full fart hela dagen alltså.
    Du är inte konstig, bara lite unik. =)
    /Anna

    SvaraRadera