söndag 6 december 2009

Söndag kväll andra advent

Dagen har varit väldigt lång, eller jag har gjort mkt.
Först hade vi en underbar gudstjänst på jobbet, barna i våra grupper var med och jobbade i gudstjänsten sen sjöng dom två sånger dom var så duktiga jag var stolt som en tupp..
Sen åkte jag hem och sov en timme för jag hade så ont i huvudet och efter det så åkte jag med dottern till stan för hon skulle på advents fika med kompisarna då passade jag på att handla lite jul klappar på ett stort köpcentra.
När jag kom hem så kom min bror och hans fru ut till oss och fika, hon kom till baka från Thailand i går så vi har inte träffas på tre månader drygt. Hon hade med en fin kjol till mej Rosa, hon vet att jag gillar rosa det gör hon också tack en än gång kära svägerska.

(Jag har ingen ny bild att visa i dag för kameran är på laddning)
Nu sitter jag här och det känns som dagen har varit otroligt lång, framför allt så har jag ont i fötterna och det ska bli skönt och ta kväller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar