tisdag 8 december 2009

Ännu mera pengar rullar

Taxin har gått in till stan igen och hämtat dottern, hon ville gå på stan och inte kan jag säga nej till det.

Så nu har jag köpt några jul klappar till och hittade tre saker till mej också,  puder, härliga blommor som jag ska göra ett roligt halsband av och mörkgrå spets med strasstenar på. Vackra band och spets kan man aldrig ha för mkt av när man gillar att sy. Blommorna är i matchande färger och mina älsklings färger  rosa, lila , mörkgrå och silver.

det är ganska vackert på stan när mörkret lägger sig och stan lyser av lampor. Sista bilden är inte så rolig men det är min älskade dotter på, så den får vara med den också.

1 kommentar:

  1. Fina stämningsbilder! Här väntar vi på den första snön, så att vi kan ta ett julkort av huset...

    SvaraRadera