torsdag 10 december 2009

Habra fynd

Jag har varit chaufför i dag åt sonen han skulle in till arbetsförmedlings gruppen han går i. så jag fick två timmar för mig själv. Var och köpte ha bra saker på Bauhaus, jengstång  muttrar och brickor en kakelborr det ska jag ha till mitt nästa projekt.
Sen hitta jag lite mera krafs på loppis,  fyra plastdjur(två katter och två hundar) en ljus lyckta gjord av en konservburk som man svetsat hål i och lite udda talrikar.
Dottern har tagit kameran med sig så jag kan inte fota mina fynd fören hon kommer hem det stör mej mkt snacka om att jag har blivit beroende av att ha en kamera jämt.
Oj jag glömde berätta om mitt fynd i går kväll, jag skulle över till en kompis och hämta en sak så då passa jag på att hämta lite tagg tråd som låg kastad hos en familj på vägen dit, jag hade blivit lovad att få deras tagg tråd.
Jag måste värka konstig i andras ögon men dom som känner mej blir inte förvånade längre.

2 kommentarer:

  1. Hoppas taggtråden kommer till nytta, det var ju tur att vi inte hade tid att köra den till tippen i somras.

    SvaraRadera
  2. En dag ska den bli kransar som kanske ska sitta som ljus kronor i ett tak, eller ett hjärta eller något annat fint.

    SvaraRadera