fredag 11 december 2009

Loppis fynd


Jag hittade två saker i dag som jag gillar särskilt mkt, en söt ljusstake och en julgransfot för utebruk den sist nämnda har jag velat ha i flera år men ni vet hur det är det rinner pengar i en strid ström till jul så då blir det kanske inget av det som man inte tycker är allra nödvändigast.
Dom loppisar som jag besöker har haft halva priset på jul saker nu,  så jag betalade en tjuga drygt  och den lilla gulliga ljus staken kostade 15 kr, dom är ganska dyra om man ska köpa dom ca70 kr har jag för mej.

Dottern var super tjurig för att fredagsmiddagen bestod av Gulachsoppa, och inga karameller var in handlade heller.
Jag sa att mina pengar snart var slut för att jag hade köpt så många julklappar till mina barn,  hon gick runt och slet i mina fina loppis fynd och sa att om jag inte slutade gå på loppis så skulle vi snart inte ha något att äta alls, jag kunde inte låta bli att skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar