fredag 4 december 2009

fredag och lugn dag hemma

Idag skulle vi i väg med jobbet men jag mådde inte bra i natt så jag blev hemma, så jag sov till tio jag tror allt det var behövligt.
Jag och sonen var iväg till Maxi och handlade för heljen jösses var irriterad han blev det var ingen bra tid att handla mitt på dagen sa han för det vimlade av pensionerer som går super sakta mitt i gångarna och dom går i bredd, ena drar vagnen den andra stöttarsig på sidan på vagnen. Jag blir också irriterad, han undrade om man måste bli sådär när man blir gammal, tydligen förslöas hjärnan eller så tappar man intresset för att ta hänsyn till andra medhandlare vi får väll hoppas att det är det första,  fast jag åkte buss en del när jag var ung och skulle man åka till luthagen så fick man aktasig för dom knuffades och bökade för att komma på först pensionererna alltså nej vi släpper det.


När jag kom hem så var pojkarna glada jag måste visa vad tjusig min stora kille var när han låg och spanade på mej.                                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar