tisdag 8 december 2009

dagens fynd



När man bor på landet med mkt dåliga bussförbindelses så får man ha egen taxi rörelse för barnas skull, annars kan dom aldrig få ha sovmorgon, så på vägen hem så stannade jag på frälsningsarmens sekondhand affär där hittade jag i dag en liten fin blomvas i rosa glas den blir perfekt i lusthuset där får jag frossa i rosa och gulligull, sen blev det en halv stor talrik i pressglas det blir bra till gottis bordet på julen jag har många fina små skålar på fot men inga utan och det kan också vara bra. och slutligen två gamla dun kuddar, det är så dyrt att köpa och lite svårt att hitta i Ua. Jag älskar kuddar, syr gärna små kuddfodral.

Ozzy vill också vara med på bild,  i dag tycker han att han gör sig bäst bakifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar